Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Dani's Corner Nieuwegein. Meer weten? Ontdek meer
Wout
28 jun 2026 om 12:54
de rotirol lam was echt super lekker en goed gevuld
Stef
27 jun 2026 om 23:47
Smaken zijn vrij mild en de bami was noodles
Awiska
27 jun 2026 om 19:36
Roti kip besteld waren maar paar stukjes vlees tussen. Smaak was flauw en niet lekker
Michel
25 jun 2026 om 20:08
Smaak wat goed, had alleen verwacht dat er wat pit in zou zitten.. van madame Jeanette. Dit was dus niet zo.
Denise
21 jun 2026 om 18:17
Super lekker gegeten!!!
Lilly
11 jun 2026 om 20:16
Was erg lekker
Marilou
11 jun 2026 om 20:08
Had hier vaker besteld. Heel lekker eten, maar de laatste paar keer zijn jullie het losse ei vergeten en ik had nu ook het verkeerde blikje ice tea. En bezorging duurde anderhalf uur.
M
9 jun 2026 om 20:01
Rotirol garnalen smaakte heerlijke
Jullie sambal is amazing
Loempia is erg klein en kost 2,75 euro per stuk
Rien
8 jun 2026 om 20:23
Het eten was wel zout maar verder nauwelijks gekruid. Met mijn ogen dicht had ik nooit geraden dat dit Surinaams was. Ben ik veel beter gewend van deze zaak